BVC...

Idag var det ju BVC. Brukar vara roligt eftersom vi alltid får så mycket komplimanger men idag var dem alvarliga ang Rubens vikt. Jag vet att jag inte ska ta dem på för stort allvar men det är jobbigt att höra hur som helst. Så nu är det slut ammat på dagen. Det ska gå bra eftersom jag vet att han inte behöver det om jag inte är där, det är bara när han ser mig som han är boppig...Su nu är det slut.
Så Andy kommer hem igen i morgon för att hjälpa mig och för att vara mer med Ruben så Ruben kan vara hos Andy mer och lära känna varandra bättre. Detta för att Andy ska ta Ruben ensam när jag ska sluta amma på nätterna, vilket jag tänkt göra på mån. Men vi får se hur det går. JAg ska inte stressa fram något utan det får ta den tid det tar men det ska göras innan han är ett iaf!
Men förutom maten så var allt jätte bra! :) Min älskling!!!

Annars idag har han inte velat äta. Han har alltså börjat matvägra igen. Hoppas det inte vara så länge! Men han åt iaf spagetti med mig till maten idag :) Jätte kul var det, han sög i sig dem som jag gör haha.
Sedan märkte han att dem var roliga att kasta för dem fastnade överallt haha så jag gick på lite spagetti jakt haha FAn va roligt det är att vara mamma!

Men det är jobbigt ibland också, som tex nu innan han somnade så trillade han med munnen in i bordet och slog till tandköttet ser det ut som mellan två tänder. Är lite köttigt sådär.
Det började blöda jätte mycket, som det alltid gör där...Så hela Ruben och hela min tröja var full med blod min lilla stackare! Usch vad jag hade velat byta med honom. Men jag ska ringa tandläkaren i morgon och höra med dem..Även fast dem inte gör något så berättade mamma att det kan gå på försäkringen om han får problem i framtiden som detta har orsakat. ( Bra att ringa mamma alltid, spec eftersom jag har slagit en del tänder :) )

Har säkert an massa annat att brätta men just nu kommer jag inte på mera...Får väl gå in igen om jag kommer på något...Om jag orkar :b
Puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0