Packa...

Idag är det bara packa som gäller, har förberett en del iofs! Skönt :)
Man måste ha med sig så sick mycket saker även om du inte ska åka så långt. Och vi ska på och av med allt från bussen. Jag syran och Ruben. Shit....
Men det löser väl sig, kanske finns en fin människa som är med på tåget som kanske kan hjälpa oss av om det behövs. Ska iaf bli kul att komma dit, det var tre år sedan sist jag var där. Ska bli kul att träffa alla vänner som man aldrig annars ser :) KOmmer kanske inte ha tillgång till data så mycket skrivande blir det kanske inte men vi får se :) Annars får jag sammanfatta när jag kommer hem.
Det kommer nog inte hända så mycket heller tror jag, iaf inte så mycket som det har gjort dem andra åren...Fy va mycket skit man har gjort där!
Hoppas verkligen också Ruben får ett sånt ställe att åka till varje sommar och träffa folk från hela världen och bara ha roligt.

Nä nu är pausen över :)

Ta hand om er go vänner så får vi se hur det blir med data där uppe. Gör inget som jag inte skulle gjort ;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0