Stackars oss..

Oj oj sicken natt jag hade från söndag till måndag. Ruben vägrade att bli lämnad i sängen så jag somnade kl 7 på morgonen ca.Fatta hur trött jag va igår. Men det konstiga var att jag ändå var sugen på att gå ut och jogga. Kroppen skrek dock NEJ!! så jag struntade i det :)
Andy tog Ruben på morgonen så jag sov då i ca 3 h och på kvällen var familjen så snälla att dem tog honom i 3 h :)
Så igår gjorde vi inte mycket och något babysim blev det så klart inte. Min bror var iofs över och gjorde mig lite glad :)
Inatt var lite bättre men ändå en jobbig natt. Han vaknade mitt i natten och hostade riktigt hemskt för han var hes. Han hade ont i halsen och har haft det hela dagen. Lille stackarn är sjuk igen! Så orättvist, jag kan ju vara det i hans ställe!
Idag var det ju min ensam dag så jag har varigt ute och sprungit och solat :) Mysigt var det.
Men annars har jag varigt hemma och hjälpt Andy med lilla Uben. Blev ju inte som vi tänkt för att plutten är sjuk.
Har också hunnit handla, fast det fick Andy göra själv för jag tyckte inte att Ruben behöver gå ut för att det är så kallt. Han badade också idag och det tyckte han nog var skönt. Mysigt med varmt vatten. Det har verkligen märkts att han varigt kass för han har varigt väldigt mysig och extra klängig.
Skrev föresten ett inlägg igår men datan kissade så allt försvann! Och då sket jag på de!
I morgon ska jag hem till mamma och pappa på kvällen för Andy ska ha möte med fotbollen. Då ska dem gå igenom min jobbansökan som jag skrivigt. Den var tydligen inte bra ....
Jajja nu ska jag gå och ta en snickers som jag hittade i brödskåpet innan haha
<3

Kommentarer
Postat av: Kupong pampers

1982.html" rel="nofollow">http://www.gratiskungen.se/gratis/pampers-65kr-rabatt-pa-blojor1982.html

2008-12-17 @ 21:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0