Duktig och mysig är jag :)

Nu sitter jag här och har tänt sjukt mycket ljus, dricker rött blåbärs te och bara myser. Skönt! Om jag inte berättat det innan är jag en riktig ljus knarkare. Har haft ett lite uppehåll några dagar men nu im back :)
Idag har jag också varigt sjukt duktig. Jag ringde mamma i morse och frågade vad dem skulle göra och om dem ville springa och så klart sa dem där hurtigbullarna ja. Sedan ringde Stina så hon följde ochså me.
Sedan har dem satt upp en "styrkestation" eller vad man ska kalla det vid slingan där vi springer. Så jag har tränat lite msukler också, Kommer säkert inte kunna röra mig i morgon haha. Men jag har faktiskt en underbar kropp på det sättet för jag kommer väldigt snabbt i form. Men efter jul och nyår så är det tänkt att jag och syran ska börja på thai boxning i Malmö, så najs :)
Efter vi sprungigt så bastade jag och mamma och snackade lite skit, super mysigt!
Sedan åkte vi hem till Andys föräldrar som bjöd på en super god gryta! Ruben var lite trött för han hann inte sova hemma hoss mamma och pappa innan vi stack, men när vi åkte hem så tog det inte många sekunder innan han sov stackarn.
Han äter föresten numera en hel matburk, så nu ska vi försöka ge honom 50/50 av 1 års mat och 6 mån mat. Detta för att han inte alls gillar 8 mån mat för jag tror att bitarna är lite små och att han bara tycker det är jobbigt. Vi får se hur det går, var mammas förslag. Det är sånt som jag själv aldrig hade kommgit på själv.
I morgon är det babysim som vanligt men det blir budden eftersom Andy har skola. Han har föresten börjat gå tillbaka till att prioritera datan igen. Tyvärr så lyssnade han nog inte så bra till barnpsykologen som jag trodde, men nu har vi iaf gett det ett försök. Får se hur länge jag orkar eller om han kanske bara har ett litet återfall. Hoppas verkligen på det sistnämda.
Ingen som har kommigt på vad jag ska jobba med än?! Kom igen! :)
Jajja ha en mysig söndag, det ska jag ha iaf under min mysiga filt framör tv:n.
Här kommer lite bilder från i fredags.
På den första ser man hur glad han blir när han träffar morbror och på den andra har han hittat saker inne på toa medan cicca sminkade sig haha.
Dem andra är från när vi gick dit. Vi hade jätte kul på vägen men det ser ni säkert haha






Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har världens finaste unge<3 Men det ligger i släkte? ;) <3

2008-12-29 @ 22:18:34
Postat av: Ida Lindborg

Du har världens finaste unge<3 Men det ligger i släkte? ;) <3

2008-12-29 @ 22:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0