Lite blandat

Nu i kväll stog Ruben upp själv utan att hålla i nårgot jätte länge. När han sedan trillade reste han sig snabbt upp och gjorde det igen :) Jag tror att han snart går om han ska fortsätta som han gör nu :) Då blir det koppel haha

Idag har vi varigt hos den där barnpsykologen. Hon var verkligen jätte trevlig och vi pratade en massa, mest om mig och Andy och hur vi ska lösa våra problem. Andy sa inte så mycket, som vanligt, men lite fick hon ur honom.
Men vi har fått lite tips om hur vi ska lösa våra problem så förhoppningsvis så blir det bara bättre framöver :)
Ska ses nästa gång i januari igen.
Snackade också om hur vi ska göra med mig ang Rubens gråt. Jag fixar ju inte alls när han blir ledsen. Tönt, jag vet men det är jobbigt så in i bomben verkligen! Men vi ska kämpa!

Idag annars har varigt en ganska jobbig dag med Rubens förkylning. Han har så svårt att andas och jag tycker sås ynd om honom att jag bara går och bär honom hela tiden, Har mycket ondare i rygg och nacke nu än jag brukar ha vilket jag inte trodde var möjligt. Men vad gör man inte för sin lilla underbara prins :)
Vi fick också handlat lite. Härligt med en full kyl och frys igen. Blev tyvärr inget pyssel idag, får ta de nästa vecka.
Nu har jag och Andy precis krängt lite glasstårta och nu ska jag stracks nanna.
Imorgon är inget specielt planerat förutom på kvällen, om jag orkat ska jag träffa Therese. Tyvärr får kompisarna lida när man sover dåligt och Ruben tar en massa tid. Men riktiga vänner stannar alltid kvar. Men tråkigt endå att göra dem besvikna för man måste ju ta hand om sin lilla älskade Ruben. Jaja vi får se, natti natti så länge.

Kommentarer
Postat av: Gynning

Hej Gumman!

Hoppas ni löser allt! Och Du, jag håller med du är en liten tönt. En söt tönt. ;-) Hoppas vi kan träffas snart för jag hade så trevlig sist. Puss

2008-12-02 @ 23:12:08
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0