SKINKA!!

Ja ni sitter jag hemma hos mamma och pappa igen. Blir lite sent idag också för vi sitter och väntar på att julskinkan ska bli klar. Det är den alldeles strax :)
Det är så sjukt gått och en as bra tradition hemma hos oss att äta den precis när den kommigt ut ur ugnen.
Ruben ligger och sover hos Andy och dem andra vid tv:n.
Idag har varigt en lugn och mysig dag bara. Andy har varigt i skolan så jag och Ruben har varigt ensamma. Ganska skönt att han inte är hemma så vi slipper gå på varandra hela tiden. Det är de jobbiga med en etta, man är aldrig själv.
Glömde föresten nämna lilla jorskallvet igår. Lite äckligt tyckte jag...Jag var vaken för jag hade precis ammat Ruben och skulle sakta vända mig utan att han märkte nått så bara skakade det till ordentligt...Sedan kom alla tankar om undergång och dinosaurier haha. TÖNT!!!
Paus
Nu har vi ätit skinka, så sjuuuukt gått!!!Fast jag käkade mer senap och skinka 50/50...
Jajja ska nog kränga lite mer sedan, fast vi har nästan ätigt upp hela skinkan redan haha, vi är fetton haha.
I morgon ska vi till BVC och äga eftersom han går inte upp som han ska i vikt. Mn sedan jag slutade amma på dagarna så har han börjat äta mycket bättre. Han äter nästan mer än dubbelt så mycket som han gjorde för en månad sedan. Så jag hoppas verkligen att han har gått upp nu.
Nu ska vi snart gå hem, nu ska vi bara gå igenom min jobbansökan :) Har föresten rakat mig kort på sidan igen, så skönt!
Ta hand om varandra!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0