Badat har vi gjort

Hoppas ni gillade bilderna!
Just ni sitter jag i soffan med en sovande Ruben i min famn :)Mysigt som attan!
Jag har tänkt lägga ut lite bilder från idag också men vi får se hur det blir med det haha.
Idag har vi varigt hemma hos mamma som vanligt. Babycafét är slut för "terminen" så vi mötte mamma direkt efter hon hade solat klart. Väl där hemma så åt jag ju lussebulle så klart :)
Ruben badade också i badkaret och det tyckte han var jätte kul, tog lite tid innan han vande sig vid att ha så stor plats men sen vågade han mer och mer.
Nu ät precis ett spännande Las Vegas avsnitt över och dags för Unga mödrar så jag lägger in bilderna sedan. Svårt att göra det med Ruben hängandes på mig.
Puss så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0