Farfar, hipp hipp hurra!

Det blev att vi gick till Reher igår men vi var där bara en liten stund. Men har inte träffat dem på länge så det var trevligt :) Träffade också en gammal tjejkompis, Sara, som jag verkligen inte träffat på länge eftersom hon bor i Stockholm.
När vi kom hem så började vi kolla söndagsfilmen men jag hann inte se så mycket för Ruben ville  inte soa utan mig i sängen så det blev en tidig kväll igår igen :)
Innan vi stack dit så hjälpte jag min syster på dagen att fixa julgranen, vilket för övrigt inte blev s bra då stammen var för stor och inte gick i foten...Så pappa var sådär glad!
Men vi fick lite annat handlat också :)
Just nu sitter vi hmma hos farmor och farfar för att fira farfars födelsedag:) Han blir 68, min fina farfar :) Man märker verkligen inte att han är så gammal han är hurtig som helst! <3
Så det ska ätas gott och man kommer vara sååå mät när man kommer hem.
Ska ta lite bilder så ni får se hur fina släkten ser ut! För nu ska jag ta hand om min bebis...
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0