Snacka om lycka!!

Haha aa Gynning har du rätt i och det blir kanske inga idag heller för då måste jag n på andra datorn. Får se om jag gör det sedan...:)
Jag är ju verkligen usel på att lägga upp bilder.
Idag har inte hänt så mycket och det hoppas jag att det inte gör heller för jag är sååå trött...Jag var ju uppe med bambam inatt igen..Han ville inte ligga i sängen utan bara på mig men eftersom han måste lära sig att ligga själv så r det bara att lägga honom och ta upp honom när han vaknar.. Men han vaknade en gång tyst och då låtsades jag sova, så satte han sig pp och gned sig i ögonen. Sedan kröp han upp i min famn!
Snacka om lycka!! Jag bara smälter..Det är såå underbart! Min lilla Ruben, du är så fruktansvärt underbar, tom när du håller mig uppe hela nätterna så har jag ändå energi att älska dig så mycket, sjukt är det! Sånna känslor för en annan människa! ....
Vadå kärlek, eller?!
Jajja ska väl iaf gå och handla lite med min kärlek ;)
Läste lite bloggar nyss som handlar om nyår och jag ska ju ha klänningen som jag hade på bröllopet. Den kan jag lägga in en bild på iaf för det har jag här :)
Sådan fin klänning har man om man har en syster som är grym på att sy! Ska lägga upp en bild från min student så ni kan få se klänningen hon sytt till mig då..Det var den första hon gjorde och nog den finaste tror jag...Det tycker nog hon också fortfarande :) Student klänningen sätter jag in sedan.
Jajja saker att göra, som att lägga mig i soffan medan bebis sover..
<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0