Lugn dag..

Ja så glömde jag skriva igår också...Eller ärligt så struntade jag i det för jag var trött :)
Men middagen igår var jätte trevlig. Dem är så lätta att umgås med och skönt att vara med andra som har barn, är lite lättare på något sätt. Dem vet ju hur det är så man behöver inte förklara...Fast jag gillar ju så klart att ha middag med mina "utan barn" kompisar också :) Eller självklart!
Maten blev som vanligt skit god! Käkade det som vi fick hemma hos Ellen och Björn...Vi gillade verkligen det :)
Trodde också att vi skulle stressa innan dem kom men det gjorde vi inte...Vi gjorde lite hela tiden under dagen så vi tog det lungt hela tiden, brukar aldrig vara så :)
Vi ska planera inför veckan som kommer idag hade vi tänkt. Bestämde det när vi var hos psykologen att vi båda skulle få varsin dag att göra vad vi ville på och att Andy skulle bestämma vilka tider han ska sitta vid datorn så det inte blir så mycket. Vi får så klart se hur det går men hoppas att det blir bättre. Men jag tycker redan att Andy har ändrat sig på mycket, blivigt MYCKET gulligare mot mig och Ruben...Det är såå skönt :) Men det är hans riktiga jag så det är inget han ändrat på i sin personlighet. För det vill jag ju inte att han ska göra.
Så jag har tänkt göra något för att visa at jag uppskattar att han försöker, att jag ser att han försöker och för att jag älskar honom. Jag måste ju också bidraga lite till det mysiga, inte bara han så klart. Vet redan vad jag ska göra men det kan jag inte skriva för han kan ju läsa det, även om han nog inte brukar vara inne och läsa på bloggen :) Man vet aldrig..
Chrisse, Stina och Bollan var förbi innan på hemvägen från Lund. Mycket trevligt att dem gjorde det! Snart kommer också Anton och tittar förbi på hemvägen från Höllviken till Malmö. Alltid kul att folk tittar förbi även om det bara är lite snabbt :)
I kväll blir det bara en vanlig mys söndag med en massa levande ljus, jag knarkar ljus så fort det blir kallt och mörkt :)
Har föresten kommit på att det inte är speciellt långt kvar till jul och jag har inte handlat en ända liten klapp. Men får ta tag i det denna veckan.
I morgon är det babysim för mig och Ruben och Andy har tenta. Så lycka till till honom :)
Nu ska jag diska och Andy myser med Ruben i soffan, gulligt är det!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0