Lämna Ruben för att inte amma...

Ja nu är vi här igen..Hemma hos mamma och pappa alltså :) Nu ska jag och Andy lämna av Ruben för natten. Jag ska sluta amma...Känns bra men också lite ledsamt. Ett band slits mellan mig och Ruben och jag tror int att det kommer gå helt smärtfritt i natt. Jag tror han kommer vara jätte ledsen...Men så får det ju vara...
Idag har vi som jag skrev igår firat julafton nr 2 hemma hos fa Ruud. Mycket trevligt var det med ännu fler julklappar. Ruben har fått så mycket leksaker nu så Andy tänkte bannlysa alla leksaker på Rubens ett års dag. Men jag tror vi gör så i stället att vi lägger undan lite så tar vi fram efter hand. Så får han lite nya saker hela tiden :)

Nä nu ska jag vara lite med min lilla so innan vi ska åka hem. Ville bara int lämna honom och sedan sticka...Han står och hoppar vid mina ben nu :)
Ha en trevlig fredag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0