Inget spec men bilder iaf :)

Blev en kort myskväll igår. Eftersom han hade feber så åt han inte så bra och var väldigt kinkig när han skulle sova. Så det var bara för mig att klä av mig och lägga mig med honom. Men vi hann med lite galss och Harry Potter :)
Idag är det lite bättre med min älskling och jag känner inte av något alls idag tack och lov. Andy vaknade med huvudvärk men jag hoppas att det inte blir mer än så!
Skulle ju egentligen gå till Rehers idag på glögg men vi får se hur det blir. Mår Andy och Ruben kass så struntar vi ju i det!
Lasagnen blev god igår, kasnke lite för många plattor men annars god! Blev lunch innan haha
Nä inget mer spännande att berätta men här kommer lite bilder iaf från dagarna som gått.
Så skönt att sova hos mamma i soffan, eller hur Uben min :)
Och när vi är hemma hos mormor och morfar är det morbror Mathias och tvättmaskinen som är mest spännande just nu haha!
<3



Kommentarer
Postat av: Krullan

Naa, men han får ju ha sina hemligheter väl :) Allt behöver han väl inte berätta :) Hihi...



TACK så mycket för kommentaren. Puss

2008-12-21 @ 22:08:08
URL: http://krullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0