Idag, en trött dag...

Idag har varigt en trött dag.
Ruben blev i natt någon gång tept i näsan och han vaknade vid 2 ca...Då var jag och Andy uppe en h och turades om att gå och natta. Det var svårt att få honom att somna men efter en h så gick det.
Sedan vaknade han vi sju i morse och var ändå på bra humör så det såg bra ut för dagen, men har har varigt ledsen pga sin tepta näsa. Det är ju både svårt att äta och att sova.
Jag har i princip gått och burit honom hela dagen. Har inte velat prova att lägga från mig honom heler när han sover för om han vaknar så får han inte sova tillräckligt och det behöver han ju verkligen nu när han är lite krasslig stackarn!
Men så fort Andy kom hem fick jag städat lite och dammsugat :) Underbart när det är nye städat.
Blev inget sim idag heller pga näsan ju...
Han har precis för någon dag sedan lärt sig peka på olika saker som näsan osv så nu pekar han hela tiden haha
Hans pekfinger är tom uta när han sover haha. Han är så rolig min lilla fis.
Jag ska också lägga in lite nya bilder, har varigt mycket dålig på det på senaste. Men det kommer...
I morgon är det barnpsykologen som gäller så vi får se hur det går..Annars ska vi handla lite i morgon också, kylskåpet är tomt och det gillar vi inte..Iofs så har vi säkert mer mat i det än många andra men för mig är det tomt haha
Blir nog också pyssel med mamma och cicca som inte blev av i söndags också i morgon :)
Natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0