God mat och jobbiga boppar :/

Nu har vi kommit hem från Andys mormor Britten. Där hemma åt vi den söndagsstek som jag  älskar så sjukt mycket. Jag kan äta hur mycket som helst! Sedan fick vi en efterrät som var med frukt, maräng, grädda....Åhhh! :)
Mat är gott!
Ruben var ändå på ganska bra humör också. Bra eftersom han var uppe en del i natt...Usch det var en jobbig natt. Jag tror en gång att han gall skrek en h i streck, men det kändes som två. Sedan gav jag honom gröt vid 4 för jag visste att han var hungrig. Nu är ju det egentligen fel för han ska ju inte äta något alls på natten, men vem kan neka sitt barn mat? Jag gav honom det bytade blöjan och nattade honom. Det gick fort att göra det så jag skulle kunna göra det ett tag fram över om han nu vill det. Men han vaknade vid 9 och jag vill ju at han ska somna tidigare så han ska gå upp tidigare för annars försvinner hela min kväll av lugn och ro och dagen hinner börja innan vi kommer upp. Jajja vi får hålla tummara att det går bättre denna natten. Inte nog med det så har jag ju ont som satan i mina boppar!!! Satans stockning :( Sur jag är på det alltså, det är liksom så störigt.
Jajja inget mer tradigt snack nu !
Vi har tvättat en massa idag och igår. Och idag var vi på Nilssons i Svedala där Britten bor för att kolla på soffa. Vi hittade en men den var lite över våran budget så jag hoppas vi får sålt våra gamla soffor för priset vi satt för då kan vi köpa den. Den kostar 8000 ca och vi har just nu lite mer än 6000kr. Vi har satt ut sofforna och bordet för 3500. Jag som också skulle vilja ha en ny tv för den gamla är så stor. Men den är fin :) JAg tycker ändå väldigt mycket om den :)
Jajja nu ska jag väl fortsätta vika tvätt och försöka ta det lite lungt i kväll inför natten.
Ska skriva inlägget från andra datorn i morgon så ni kan få se mina fina julbilder :)
<3

Kommentarer
Postat av: Emma Gynning

TAck gumman. nä den hade jag inte sett. Mycket fint!



Tycker du är dålig med att lägga in bilder på guldet? Puss

2008-12-28 @ 22:03:28
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: malin

lämnar ett litet avtryck :)kram malin

2008-12-29 @ 12:48:36
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0