En Jätte god jul till er alla!

Ja nu blev det inget inlägg igår för jag somnade igen haha
Men det var iaf trevligt hemma hos farmor och farfar men också en massa liv. Så Ruben var inte så glad...Men somnade gott på vägen hem så det var bra :)
Igår hade vi en mycket lat morgon. Jag fick sova två h mellan 11 och 13 och även Ruben :) Mycket trevligt var det! Gick alltså i pyjamas jätte länge men det var mysigt att göra det också någon dag.
Andys föräldrar och bror tittade in en stund igår och sa hej. Fick även någon julklapp som vi ska öppna idag :) Annars ska ju vi ha en en julafton till men Andys föräldrar hans bror och hans flickvän Li.
Sedan åkte vi hem till min bror för att fixa lite till idag och sedan hem till Chrisse. Gänget skulle ses där igår innan dem stack till Puben som vanligt. Han bara träffa honom dock men det var kul. Ruben börjar ju känna igen Chrisse och Stina nu.
Just nu sitter mitt lilla troll på govet och pratar med mig i sin låtsas telefon haha Herom dagen tog han den riktiga telefonen och satte den mot örat, så söt han är!
 Han brukar nämligen prata med morfar i den var ända gång han ringer :) Så han saknade väl honom tror jag :)
Idag är det ju Rubens första julafton och det känns underbart! Om det är underbart att ha barn varje dag är det sjukt underbart att ha det på julafton.
Han är så sjuukt fin min lilla son, jag har pussat på honom hela morgonen haha Extra mycket! Jag ska sätta in massa fina bilder från idag sedan. För nu ska det tas mycket bilder mohaha. Dem andra kommer hata mig....
Nä nu ska jag in och duscha för vi ska hem till mamma och pappa tidigt för Ruben ska bada i badkaret och vi ska hjälpa till :)
Jag tycker redan det ska bli jobbigt till nästa jul när jag ska vara utan min familj men det finns ju inget att göra åt och det är ett år fram men det känns ändå...Usch!

En Jätte god jul till er alla!
För det ska jag ha :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0