BVC, sådär..

Idag har det som jag skrev varigt BVC dags...Han ligger kvar på kurvan och har inte gått ner och hon var glad att han äter så mycket mera än han gjorde innan nu. Men nu är det synd om honom, han hostar jätte mycket :( Stackars min bebis!! Men med mycket frukt och värme så ska vi komma ut ur denna eländiga kiss perioden :)
Just nu sover Andy i soffan och Ruben i sin säng. Jag sitter ensam uppe i ett mörkt rum med en massa ljus tända för det är så kallt...
Ska väl ta och torka golven nu när bambam sover haha..Annars får jag hjälp av honom och det vill jag ju inte än. Får bli lite större först..
Har varigt hos mamma idag också så klart och mysigt och käkat lunch. Det blev omelett med persilja, färsk svamp, potatis mm...Mums!
Jajja kanske skriver i kväll om det händer något speciellt annars skiter jag i de haha
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0