Bilder från dagens bad mm

Här kommer lite bilder från dagens bad, på mina två fina julgrupper och på kissen hemma hos mamma och pappa :)
Måste bara säga att Ruben har ätigt jätte bra idag. Vi försöker juge honom mycket mat innan han ska sova så jag ska få sova så mycket som möjligt och för att han ska lära sig att äta bra innan han somnar och idag åt han ca 5 msk gröt med efterrätt medan han bara brukar äta 2., vilket bara är en smakportion. Hejja Ruben!!
Sitter aldrig vid datan egentligen men nu har jag suttit här i ca en h ungefär och det är stort rekord:) Tycker oftast det är tråkit bara. Kollat in massa andra mamma bloggar :)
Föresten om någon har nån bra idé på vad jag ska bli när jag blir stor är det bara höra av sig! Det gör inget om det är med barn :)
Jajja njut av bilderna!






Kommentarer
Postat av: Krullan

Såå stor och söt han har blivit...

Och du var duktig på att göra julgrupper.

Vet inte om mina kommentarer kommer fram, har ju skickat massor men du svarar aldrig. Gör nu det om du får detta. Puss på er gumman!

2008-12-13 @ 15:45:08
URL: http://krullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0