Utkast: Hej, jag ...

Hej, jag glömde lägga ut inlägget jag gjorde sist haha så det komemr två nu :)
Jag är så sjukt vimsig, bättre nu än när jag var gravid iaf :) Alltid bra ju!
Idag har jag och Ruben varigt med Jennifer och Sierra efter inställda shopping planer med min mamma...Hon är sjuk :( Stackaren, men hon jobbar ändå. Inte bra!!!!
Vi bara fikade och mös. Elelr vi va facktiskt och handlade på willys. Mycket trevligt.
I morgon ska jag träffa en gammal arbetskamrat som jag har blivigt mycket bra vän med :) Har inte träffats på jätte länge och sist vi hittade på något bara vi två var evigheter sedan! Ska bli riktigt kul.
Nu kommer lite bilder på Sierra och Ruben fast dem är gamla...Får ta litta nya eller be Jennifer skicka över dem hon har :)

TA hand om er mina älskade vänner..Puss och god natt från mig, Ruben och Isis :)



När dessa foton togs var det Sierras grej att räcka ut tungan haha...Så där glad är hon alltid typ

Kommentarer
Postat av: Jennifer & Sierra

Tack för en mysig eftermiddag!! Hon omnade gott sen efter allt bus i "rull-stolarna" ;) Alltid lika kul när vi ses!

Jag får skicka över lite bilder till er =) Har ju hur många som helst från när vi träffas!

Kram

2008-08-27 @ 21:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0