Muffin!

Hej alla, idag har vi haft besök av Anna som jag skrev igår :)
Var mycket revligt. Först gick vi till willys för vi skulle handla lite till maten. Väl där kom vi på att vi ville baka kakor eller liknande så vi gick hem och gjorde det i stället för att gå en promis som vi planerat :)
Tänkte att jag skulle visa Anna vårt vackra Vellinge...Får ta det en annan dag för jag hoppas ju hon kommer någon annan dag!
Muffins blev riktigt goda! Hon glömde att ta med sig några hem så nu sitter jag här med skiten. Förmodligen bara till i morgon dock.... :) USCH!
I morgon har jag tvätt dag, skojjsigt! Men får lämna lite av det till Andy för jag ska in till mammas jobb och shoppa lite. Jag ska handla till Ruben, till slinks 18 års dag och till kusin Ellen. Ska på kalas till Ellen i morgon. Alltid bra att vara tidigt ute haha!
Vet bara verkligen inte vad jag ska handla till henne bara! HOn vill ju inte ha något. Men jag har en liten idée. Tack Anna för den!
Hoppas föresten ni såg "project runway" avslutningen igår! Verkligen rätt som vann, han är sååå bra! Och så bögigt rolig haha. Så fin..

Nä nu ska jag kasta mig på Andy som ligger i soffan och murrar för att jag sitter vid datan, har väl abstinens. Har bara suttit där hela dagen ju! Känner mig verkligen på ret humör.

Ruben somnade tidigt idag, bara så alla vet. :)

Guten nacht mein freunden....Kyss

Ich liebe dich Ruben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0