Bilder <3

God morgon.
Hade en jätte trevlig kväll igår hemma hos Dennis & Pernilla och vi fick också veta en glad nyhet :) Dem ska också ha barn. Dem vet inte när utan ska till BM snart. Så stort grattis till dem & tack för en trevlig kväll!
Blev lite tidigare för oss bara eftersom vi ska upp m våra busungar idag och Johan kännde sig krasslig när vi åkte också stackarn. Hoppas det går över snart!
Vi gav dem lite smått och gott i en påse som jag dekorerade med pumpor, kastanjer, fina snören och fina papper. Blev verkligen supernöjd med den så jag hoppas dem tyckte om det!

Nu ligger mitt troll på golvet framför tv:n och tittar på bolibompa :) Mys på mornarna...Vi har ätit lite frukt för vi vill vänta på Johan med att äta frukost. Han behöver sova så han blir frisk och Connie är hemma hos farmor och farfar så  han passar på nu när det är lungt och tyst..

Idag vet jag inte vad vi ska göra på dagen, Johan ville nog till skogen och gå lite så det gör vi kanske. Ikväll är det iaf middag hemma hos Malin & Anders och söta Melissa och Elin. Det är ngt som båda våra barn tycker är jätte kul och vi också så det är alltid roligt att komma till dem.

Gjorde en lista innan på saker som ska göras eftersom jag har minne som en guldfisk. Den blev jobbigt lång ska jag säga, med en massa tradiga saker..Men det måste göras. Denna vecka jobbar jag alla dagar utom ons & sön än så länge så det är bra. Jag ska också ha Ruben tills fredag morgon :) Synd ju haha.. Andy ska jobba kvällar så bättre han är här när jag kan vara med honom :)
Han kommer bli superlycklig på tis och tors för då jobbar jag till 18.15 och då kommer Johan hämta honom på dagis :) Han tycker så väldigt mycket om Johan och jag förstår honom, hihi. Han är en fin bonus pappa till Ruben och eftersom Ruben var så liten när jag träffade Johan har han inga minnen när Johan inte var med i bilden. Han är ju som en pappa i hans huvud när han är här. Även om han gärna går till mig när han är ledsen. Men Johan är en bra pappa som engagerar sig, leker och busar med barnen. Så jag är inte bara glad för min egen skull att jag hittat en kille som Johan utan också för Ruben. Det tror jag tom att Andy är!

Nä nu ska jag snabbt betala räkningarna så jag inte sitter framför datorn hela morgonen och hinner mysa med busungen lite <3
Måste föresten berätta hur duktig kille jag har. Han har tyvärr kissat på sig varje morgon nu två dagar i rad. När jag la honom i sin säng och sa godnatt efter att jag hämtat honom så sa jag att han inte får glömma att vakna när han är kissig på morgonen och hämta eller kalla på mamma. Och i morse gjorde han det. Jag är verkligen bortskämd med denna killen..Dock inte att säga att han kommer ihåg eller klarar det i morgon bitti men duktigt idag tycker jag!

Ha en fin söndag, det ska vi!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0