Tom..

Är helt tom i huvudet. Det har visat sig att vi måste renovera om hela vårt badrum för det blivit fel när det gjordes för 4 år sedan och nu har vi kanske fukt över en stor del av huset om vi har en himla otur. Detta innebär en massa andra problem än bara dem uppenbara som pengar (för detta kommer bli dyrt). Vi bråkar en massa jag och Johan när det bästa vore att hålla sams och stötta oss mot varandra. Jag vet inte varför det blir så för allt jag vill är att göra rätt och bra men lyckas liksom inte...Så om någon har ett tips på hur man ska göra som flickvän i detta läget, hör av er!
Sedan kommer barnen nästa vecka och då är det inte kul att bo hemma med dem så vi får flytta åt vars ett håll med dem för vi har ju inte heller någon dusch hemma.
Hur länge ska nu detta pågå?..Det har vi ju ingen aning om...

Tradigt att skriva och kanske läsa detta men jag var tvungen att skriva det, kanske få lite tips :)

Jajja annars idag blir det jobb idag och sedan forsätta med badrum när jag kommer hem. Första snickaren kommer över idag så får vi se vad han säger. Men fler ska ju ringas idag så...

Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0