Fredagsmys!

Nu är det fredag och jag önskar så klart att den skulle spenderas med min lilla kille så vi kunde ha fredagsmys, men så är inte fallet. Idag ska jag jobba 15-21.30...Ruben ska ha frdagsmys med mormor & morfar men det ser han så klart fram emot :) Och jag vet att det är ömsesidigt!
I veckan har det varit mycket jobb så det är bra :)

Idag innan jobb så ska vi handla, fixa lite och jag ska packa inför jobb och inför Rubens mysfredag :) Så det känns som vi ska hinna med en massa lek och mys :) Men vi vaknade tidigt för det hände en liten olycka..Men så är det, så efter en nyttig frukost med havregrynsgröt och nu lite te ska vi kramas lite i soffan framför tv:n.

I morgon ska vi köpa och måla pumpor :) och leka en massa innan jag igen ska lämna Ruben för vi ska på party till Dennis & Pernilla. Men nu har vi ju turen att jag kör så jätte sent kommer vi ju inte hem! Men vi måste hitta ngt kul att ge dem. Kan ju måla en fin pumpa med barnen till dem men ngt mer hade varit kul! Tips?

Får lägga upp lite bilder i morgon :) Var ju ett tag sedan!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0