Mys söndag

God morgon!
Idag är det söndag utan Ruben och jag är ledig..Kan inte komma ihåg när det hände sist. Men eftersom jag har jobbat hela veckan varje dag så måste jag fixa lite saker idag. Johan var dock väldigt gullig och hade dammsugat igår när jag kom hem från jobb så jag kastade mig över moppen och moppade så det slipper jag idag :) Men lite städning kvar, tvättning och handling.
Men det ska bli mysigt, ska sätta på Miss Li nu och fixa det sista här hemma :)

Satt precis och la in mina skolböcker på lycknis.se så jag kan få sålt dem äntligen så jag slipper ha dem här hemma. Har tv4 på och såg Lars Wallin i Paris. Det är en designer jag alltid har gillat! Han verkar vara en riktigt trevlig karl och hans designer är ju underbara. Tänk att få gifta sig i en klänning han gjort..Fast sis ska göra min så ganska så speciellt det också :) Har tur som har sån talang i familjen :) Hon är grym på att sy och bror min grym på att laga mat! Inte illa!

Nä nu får jag sätta igång! Ska hämta min favvo kille sedan också, underbart!

Ha en mysig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0