Tjockis

Nu sitter mannen klistrad framför fotbollen..MFF mot Holland i Holland..Tradigt!
Själv har jag fått lite gjort ikväll efter att min lilla smula däckade i sängen, han inte läsa klart boken ens.
Idag när vi var ute och gick med saga innan dagis så snubblade Ruben och trillade så han slog i ansiktet, usch va rädd han var när jag lyfte upp honom. Så synd om hoom så  jag bar in honom och tröstade stackarn! Jag brukar inte dalta tycker jag men han blev sååå rädd när han trillade!
Nu ser han verkligen hemsk ut med alla sår i ansiktet men mår annars bra. Min fina lilla kille <3

Idag annars har det varit jobb på golfklubben och lika dant blir det i morgon. Så inget nytt där :)

Nu ska jag äta bakelse eftersom jag ändå inte är så tjock :b Nä mn måste bunkra upp så jag inte blir så smal som sist jag ammade!



Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0