Jobb..

God morgon, idag är det jobb kl 10. Försökte komma upp tidigt så ställde kl på 6 men kom inte upp fören 6.45..Låg och mös i sängen för jag var helt slut...Jag har varit trött nu några dagar, jobbigt...
Men igår var jag ledig från mina jobb och fick tid att pyssla jätte mycket hemma, men jag har mycket kvar :) Så i morgon innan vi ska på kalas ska jag handla inför nästa vecka, slänga sorteringen, damsuga och torka golv i hela huset så det det blir fullt upp!
Igår spelade jag även min första 9 håls runda på golfen med Fanny och det gick sådär kan jag säga :) Men det var kul iaf så nästa gång får det gå bättre! Jag gjorde lite bra ifrån mig på några hål men i det stora hela..Nja..

I tisdags skulle jag ju varit ledig men fick ett samtal från badhuset så jag jobbade ändå :) Behöver jobba så jag ska inte klaga men sju dagars jobb tar mycket energi från en kan jag säga..Eller inte i vanliga fall men..
Innan var vi ju hos BM och fick väga och mäta :) Jag har gått upp ca 4 kg och alla mätningar var bra :) Hjärtljuden var ju som vanligt det som är mest underbart att lyssna på :)

Nu har jag lite annat att fixa :) Ska skicka lite papper till försäkringskassan, och fixa en liten inbjudan :)

Ps: Saknar dig som tusan smulan <3

Ha en toppen dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0