Igen :)

Nu har jag inte skrivit här på länge men kom precis på hur underbart det var att skriva tankar och allt möjligt när jag var gravid med världens finaste Ruben. Så därför ska jag göra lika dant med nya lilla bebisen :)
Ja nu ska jag ha en till liten underbaring :)
Känns underbart, även om jag lider av att inte jobba lika hårt och mycket som jag skulle vilja...Är också mer trött än vanligt och mer glömsk. Det sista där är verkligen illa eftersom jag är otroligt glömsk och splittrad annars :)
Jag är just nu ( väldigt osäkert :) ) i V 20 så halva tiden har gått. Men det är låångt kvar..
Ska på UL den 13 så då vet vi mer säkert, men kommer inte kolla vad det blir för ngt! :)
Det var lättare att vara gravid med Ruben för det var absolut mindre stress och fysiska påfrestningar. Men jag delar denna gången allt med en underbar man som också vill ha barn nu. A var ju inte lika road om man säger som jag var. Även om han är en super bra pappa nu!
Men det är otroligt skönt att ha någon som tittar på en och ler och man ser hur lycklig han blir av att det är just jag som står där och med våran lilla bebis i magen :) Att han är orolig, bryr sig, klappar magen och det skadar inte att jag vet att han är en toppen pappa redan :)

Med Ruben är det bra :) Han är en superduktig kille som bara växer och växer och pratar väldigt mycket :) Vem han nu fått det ifrån :) Nä men han är verkligen en superkille och riktigt duktig på mycket saker, fast vilken mamma säger inte så haha :) Min lilla söta guldklimp <3

Det har blivit bättre med lämningarna av Ruben också även om det knappast är ngt som är smärtfritt men det kommer det nog aldrig att bli. Vilken mamma eller pappa tycker om att lämna bort sitt barn?
Går inte hos psykolog heller längre och det behövs inte heller. Men det var otroligt jobbigt ett tag.

Denna veckan är det jobb mån, tis, lör & sön. Ons åker jag till S-tälje m familjen för att gå på min morfars begravning. Känns verkligen superjobbigt. Vet fasiken inte om jag riktigt har gråtit färdigt än eller om jag inser hur jobbigt det kommer vara att åka dit och inte kunna träffa honom...Fan ibland är livet riktigt jobbigt och det med döden är verkligen en jobbig grej. Vet nog inte riktigt hur man ska hantera det på ett bra sätt...fast vem vet det då?

Nä usch nu ska jag snart dra mig till Björns för att hämta bil och köra till jobb. Innan det ska jag få på mig kläder, ut m hunden, vika och hänga tvätt :) Ska bli sådär att gå ut i detta ösregnet, det verkligen spöregnar! Men vad göra? :)

Ha en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0