Ha en fin fredag!

Har precis ätit frukost och suttit lite vid datorn så nu ska jag börja jobba :) Jag ska städa hela huset, handla och slänga sorteringen innan vi ska iväg idag. Jag ska ju jobba hela helgen och har heller ingen lust att göra detta när jag har Ruben hemma...

Igår var det jobbade jag och när jag kom hem var sambon på glatt humör och ville gärna åka till nya stadium plus på svågertorp så det gjorde vi..Att beskriva stället som smockat med folk räcker inte, löjligt..Men vi köpte inget utan gick ganska så fort :)
Men jag hittade en jacka jag vill ha, en jättestor dunjacka men den kostar 999:- och vet inte riktigt om jag har dem pengarna just nu..Eller rättare sagt har det har jag men vet inte om jag vill lägga dem på en jacka..Johan tjatar om en semester och jag vill spara dem till när jag inte jobbar och går på mamma pengar.Tradigt va? Jag är så ekonomisk och tradig, jag vet...Vad ska jag göra?!
Måste ju också handla vinterkläder till smulan..Viktigare än mig själv haha :)

Nä sedan kom vi hem, åt fisk soppa, myst i duschen och la oss sedan i sängen och bara myste och pratade..Underbart tycker jag :) annars brukar vi alltid somna på soffan och sedan vakna för att snabbt somna om i sängen igen..

Johan är så fin att titta på, har har ett speciellt utseende som jag verkligen kan fastna i :) Min fina man, jag älskar dig <3

Nä nu är det dags..Ha en fin fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0