Trotts (eller hur det stavas)

Dricker smoothie, tänt massa ljus och kollar på peterpan med smulan. En god morgon :)
Det hade vi igår också. Jag och Ruben gjorde en mysfrukost åt Johan. Vi gjorde smoothies men det blev inga ägg eftersom vi inte hade några.
Han blev jätte glad :)
Ruben och jag åt inte upp åra smoothies så vi drack upp dem nu, den som spar han har haha..
Vi ska åka till Johans jobb och äta frukost men jag tror i stället vi bara går hämtar honom för jag trivs bättre med att äta hemma...Just nu iaf..

~~~~~~~~~~~~~~

Igår var en ganska så trevlig dag. Vi var och gympade på familjegympan alla tre och det var kul, även om Ruben inte riktigt följer instruktörerna så tycker han nog att det är kul och får springa av sig. Det behöver han!
Sedan åkte vi hem för att duscha och bada men då blev det liv i min son. Han skrek i 1 1/2 och var det trottsigaste jag någonsin sett...Helt otroligt hur han orkade! Jobbigt som tusan och egentligen var jag nära att flera gånger tappa det och bara skrika själv men jag har ett otroligt tålamod (när det gäller honom iaf) plus att det verkligen inte hjälper ett dugg! Utan det är bara rida ut stormen...Men det är jobbigare än jobbigast när han blir så...
Fast just nu är han otroligt söt när han sitter sidan om mig och säger att han vill ha mer när han har smoothie över hela ansiktet haha...Det är tur att han ändå 99 % av tiden är helt underbar haha

~~~~~~~~~~~~~~

Nu ska jag vara med min fin påg. Vad vi ska göra idag vet jag inte riktigt. Kanske kan åka till Vellingeblomman och handla lite julblommor som Johan tyckte vi behövde haha. Sötnos <3
Sedan kanske leka lite utomhus för det ser ut att bli fint väder nu när det börjar ljusna..Leka med Mathilda (grannen) kanske. Eller ringa några vänner med barn, nån som är sugen på att leka med oss? :)
Ha iaf en underbar dag för det ska vi förhoppningsvis och utan för mycket trotts :)

<3

Kommentarer
Postat av: Therese

Ni får komma och fika med oss en kväll. :) eller om du har en ledig dag kan du umgås med mig och Haley. :)

2010-11-21 @ 17:28:38
URL: http://Familjenrubin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0