Lust

Har haft en massa tid att skriva blogg denna veckan men har inte riktigt haft lust..Är lite nere men hoppas att det ska vända snart. Så när någon frågar mig hur jag mår kan jag svara bra eller dåligt istället för att svara ja jag mår. Tradigt! Men vänner jag är snart tillbaka!

~~~~~~~~~~~~~~~~

Jag kanske ska börja skriva av mig igen, är ändå ganska så skönt på något sätt..
Det snöade nu för en liten stund sedan, nä ganska så tradigt! Inte kul med snö när man vet när det ändå inte kommer lägga sig utan bara bli mer vått.

Idag kommer Ruben lite tidigare än vanligt :) Andy ska till huvudstaden och hälsa på sin bror. Ska bli skönt att ha en myshelg extra med honom, behöver det! Har en fin man men det är svårt att slå Ruben i att glädja mig :)
Ska komma på något kul vi kan göra och sen bara njuta av honom i lugn och ro!
Därför måste jag städa idag innan han kommer så jag slipper göra det när han är här, får se hur mycket jag orkar!

~~~~~~~~~~~~~~~~

Satt och kollade i tidningen vi i villa innan och såg en blogg som intresserade mig. Kollade in den och gillade den starkt. Det passade mig just nu för hon skriver om inredning som jag fått lite smådlle på. Vet inte om det hade med något annat att göra men har lust att göra något fint hemma. Men då kommer vi till lite problem..
Måste gärna ha med min man på detta då han är ägare till huset, med köpare och med hjälpare :)
Nu är han mer intresserad av att flytta men det har jag ingen bråtska med, lite olika tankar...

~~~~~~~~~~~~~~~~

Nä nu ska jag sätta igång, är inte så snabb just nu... Ha en bra dag så får vi se om uppdateringarna blir bättre eller om jag är en usel bloggare som vanligt :/

<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0