Smulpaj

2 veckor och två dagar sedan jag skrev här sist...Tror mina läsare har minskat drastiskt haha...Jajja har iaf hänt en del sedan sist :)
Jag har skaffat ett jobb tjoho :) På Mårtenssons trafikskola som receptionist. Jag har sagt jag aldrig skulle kunna sitta på kontor men detta känns så himla bra och alla är jätte trevliga. Så nu jobbar jag 11.30 - 18.00 mån - tors och 10.00 - 14:00 fred...Lite tider men det räcker bra just nu. Sedan finnas jag ju om dem behöver hjälp på de andra kontoren i malmö eller trelleborg. Men jag sitter inte själv än, har ite kvar att lära mig.

Jag har fått löst det med min tatuering som ska kunna göras typ v 20 redan om jag har tid :) Så nu är det äntligen nära på riktigt :)

Så det var väl det..Sedan har vi så klart gjort en massa annat men det har jag glömt :) Får bli lite bättre på att skriva nu och lägga in lite bilder..Får fixa datorn bara först annars blir det bara sjukt jobbit!

Jajja nu ska jag äntligen snart hämta hem min lilla smulpaj <3 Underbart lyckan är total!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0