Overkill!

1 vecka och 3 dagar senare...
Nu har jag städat lite här hemma vilket jag tycker att ag springer och gör varje dag hela tiden :) Har också städat det sista ilägenheten idag för kl 15 idag så lämnar jag och Andy nycklarna till nästa ägare..Kommer kännas konstigt och lite sorgligt men...Ska ändå bli skönt att bli av med den så jag kan starta på nytt hemma hos Johan. Har fortfarande svårt att kalla detta mitt hem men nu har jag ju bara detta :)

Hade föresten en bra vecka i Italien. En massa bråk med min bror gjorde veckan ganska så jobbig emellanåt men jag hade ju Johan med mig så :) Han var jätte duktig på att åka även om det var 10 år sedan sist!
Synd bara att vi bara hade bra väder en dag :( Men det gick ju att åka iaf!
Semesterns ord:
Overkill
Das Gas
GPS ska dö!
mf (kommer inte på de andra)
Sedan var vi med om världens hemskaste grej, alla fall det värsta jag någonsin varigt med om i hela mitt liv! Fastnade upp på typ det högsta berget i Italien i en massa snö som bara blåste över bilden. Kommer inte fram utan får backa en bra bit ner från berget som sluttar som attan, är jätte halt, m öppet fönster och 10 minus ute och inget räcke så en sladd och vi hade dött...Fy satan! Ni vet man kan säga att man höll på att skita på sig så rädd man var...Men detta var inte så, det var på riktigt, ag sket nästan på mig och lika dant med dem andra (fast inte lille bror så klart).


Senare idag ska Melissa och hennes Simon komma över och äta, mycket trevligt! Ska bli köttfärswok m färska grönsaker!

Sedan fick jag tillbaka min essä från engelskan och jag fick VG - på den! Ganska så bra tycker jag och även läraren :) Jag har Väldigt mycket stavfel men jag skriver ätte bra och hon sa att hon märker att jag har en naturlig fallenhet för det engelska språket och kan mycket :) Glad jag blev!

Salem al Fakir är på radion nu med sin melodifestival låt, jätte bra! Där har vi en som har en naturlig fallenhet för musik. Även hans bror Nassim är sjukt rytmisk och så jätte jätte söt! Han verkar så härlig! Han har barnprogramen på bollibompa :)

Nu ska jag snart hämta smulan så ska vi åka till lägenheten för att tömma det sista och sedan åka för att lämna nycklarna..

Måste äta något också för det har jag glömt!

Föresten, träffade en kompis igår som varigt min vän väldigt länge och hon har en liten bebis i magen, så jävla kul för jag vet att hon så gärna velat detta! Så nu hänger hennes bebis på mitt kylskåp haha..Glad jag är för alla som ska ha bebisar för jag vet ju vad som väntar dem, så underbart det är..Även om det också är underbart att vara gravid och all härlig väntan med planering...
Jag längtar så till min nästa bebis också men det får ju så klart vänta ett tag till :)
Nu hoppas jag bara att det går bra för mina vänner och deras små pluppar!

Föresten vet ni vad min lilla plupp har lärt sig förra veckan, "fy fan"...Kul va!? Gissa vem som lärt honom det...Ni som vet gissa :)

Nä nu är magen arg, måste äta och hämta smul :)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0