Mars 11, 2010

Jag börjar väl bli lite bättre eller så är det bara så att eftersom jag har så mycket att göra i skolan att jag fått svälja mina principer och tryker i mig alvedon ganska så ofta...Men ändå bara ca 3 st om dagen...Men skolan får ju gå före principer eller vad säger ni?
Men jag tänkte på det igår, jag har varit sjuk ganska så ofta nu tycker jag..Så det kanske stämmer det att sjukdommarna som barnen tar med från dagis är värre än andra...

Som ni förstår ska jag plugga väldigt mycket idag, men jag har också tänkt sticka till stan och handla lite. Och så när sis kommer hem i helgen så ska vi sätta oss ner och handla hem från H&M s hemsida..Hittade jättefina saker och jag behöver verkligen en del av grejerna :) Fråga Stina :)

Nu ska jag ut med saga sedan är det bara fortsätta med pluggandet, jippi haha.

Saknar dig min smul <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0