Klara, färdiga, gå!

Igår blev inte så mycket gjort för jag fick sån riktig mensvärk så fort jag gick utomhus. Men vi var iaf på habliteringen och där pratade vi bara med en psykolog om hur vardagen fungerar osv sedan nästa gång kommer en pedagåg att vara med, hon var inte där pga Vab. Men vi kommer få en ny tid men fick lite andra grejer att jobba med :)
Sedan åkte vi hem och så kom Dennis och RJ över för att spela pingis. Dem var verkligen super bra! Johan var också jätte bra! Men jag var defininitivt mindre bra men killarna var artiga och sa att jag var bra iaf :)
Jag vr med i början sedan gick jag och lät dem spela på riktigt så lagade jag chilliconcarne, blev jätte god :)
Därefter blev det bad för Johan och jag somande på soffan kl 9!! Herregud ajg blir bara värre!

Idag gick jag därför upp kl 7 och började dagen lite tidigare, nu blir Johan glad haha. Han är ju så sjukligt avundsjuk på att jag bara går hemma...Mycket att vara avundsjuk på...Men jag börjar plugga snart tack gud!
Och idag ska jag iväg på en sån där grej så jag kan få lite extra jobb och eller sommarjobb. Sedan kanske jobb sen vidare när ja är färdig till hösten. Jag får oftast jobb nämligen när dem får träffa mig och ser vilken härlig prick jag är haha, nä men sant så får jag det...Jag pratar ner dem haha!

Nä sedan ska jag fråga mamma om hon vill permanenta mig idag för det köpte nämligen Johan till mig igår för han vill att jag ska se ut som Rihanna haha, har ju lite samma frisyr som henne, rakat på ena sidan, men därefter så är likheterna över haha så hans dröm kommer krusas kraftigt! Men usch om det hade varigt sant! Vackert!

Sedan ska mamma och jag på aerobic och sedan kommer väl lite vänner över eller bara Stini haha, hon är alltid på! Trevligt!

Nä nu startar vi fredagen!

Älskar dig smul! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp en bild på håret ?)

2010-01-29 @ 17:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0