semla...

Nu sitter jag med kaffe och en semla :O oooo så gott!
HAr precis kommit hem från mobilia där vi var och gick några timmar..Går liksom inte så fort m två barn som springer runt över allt :) Men nu sover lilla prinsen och Connie och JOhan sitter och sjunger ur nya sångboken hahaha han sjunger så jäkla dåligt hahahaha
Träffade mormor så klart och pratade med henne och så träffade vi Chrisse och Stina. Stina stank lördagsfest haha
Men hon tyckte jag var fin, antingen var det som hon fortfarande var full eller som hon gämförde mig hur jag brukar se ut haha. Kul att se Chrisse det var verkligen ett tag sedan!
Dagens inköp blev lite till Melissa och Simon till deras inflyttningsfest nästa helg, sedan lite strumpor till mig för alla är det hål i...
Nä nu ska jag lära Connie hur man sjunger på svenska inte på skånska..Bara Hasse Andersson och några få som kommer unda med det..Tack och lov sjunger Ciónnie jättefint när man förstår vad hon säger :)
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0