Saknaden är sjukt massiv!

Ja kan ju vara bra att berätta vart man hittar lägenheten någonstans :) Det gör man på fastighetsbyrån.se webb nr:6101-61283 :) Har varigt jätte många inne och tittat, trevligt :)

Fast annars idag har det varit en tråkig dag!
Diskuterat med Andy på telefonen, massa tjafs, och det gjorde att jag missade massa tid med Uben i morse. Så när jag gick med honom till dagis så kunde jag knappt hålla gråten tillbaka och knappt på vägen hem heller, så när jag kom innanför dörren så bara brast det! Fasiken att det ska vara så varje jävla gång, måste börja lära mig att det är så! Min underbara lilla smula, saknar honom så det gör ont alltid, var enda sekund! Vill men verkligen skaffa fler barn som man kommer älska lika mycket och vara ännu mera rädd att något ska hända?! Ja jag får väl ta och skärpa mig! För nu sitter jag här och lipar igen!
Sedan ringde sis precis och berättade att pga hennes skadade fot så får hon inte gå högvakt nu vecka 5,6,7 :( Hon var verkligen ledsen och jag tycker så himla synd om henne för hon har verkligen sett fram emot det! Men hon ska prata med sina befäl nu så jag hoppas dem kommer på någon annan bra lösning och hoppas dom ser hur gärna hon vill detta! Hon är en riktig kämpe hon! Heja heja!

Men jag får väl hoppas att det blir bättre, brukar bli lite bra när Johan kommer hem och kramar om mig! HAn slutar om en 30 min så jag måste hinna upp i duschen :)

Föresten, träffade min gamla lärare från grundskolan, Jesper. Han tyckte jag om, riktigt trevlig kille det :) Såg ut som han brukar och han sa att det var bra så jag hoppas det :) Kul att se honom iaf!

Nä som skrivet, in i duschen nu sedan städa, sedan möte på AF, sedan hämta saker från lägenheten..Fullt upp så jag slipper längta, gråta och snora :)

<3


Ps: Slutat snusa för en vecka sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0