Ruben <3

För två år sedan låg jag i Ystad på BB och kunde absolut inte fatta att jag fått barn dagen innan...Det sjuka är att jag än idag ibland inte kan förstå att jag har sån tur att han faktiskt är min lilla kille! Han är helt underbar på alla sätt och även idag när han har haft ett Riktigt utbrått så överväger alltid dem härliga stunderna. Som bara igår och idag har han gjort dessa sakerna :)
Satt fingret mot huvudet och sagt knasig mamma & hallå mamma (himlar då med ögonen) hahahaha!
Sedan när han fick paket igår och fick kläder i tre paket på raken så tog han och började slå ihop paketet igen för det var inget kul med kläder hahaha
Gick hela kvällen igår och kramp skrattade, alltså tog i från tårna och skrattade även fast han inte skrattade på riktigt haha, svårt att förklara haha
Att varje gång jag nattar honom och lagt mig ner och blundar för han ska förstå vinken så lägger han sig och tittar på mig för att sedan pussa på mig och säga natti natti mamma tusen gr...Fatta den känlsan då!
Idag när han var ledsen tog jag honom och satte på playhouse disney och fixade fram lite äpple och kramade honom i soffan och han låg och mös där jätte länge, var ju en väldigt stressig dag igår på många sätt...Han gillade inte heller att dem sjöng för honom på dagis :) Men dem sjöng för hans bästa kompis på dagis också som fyllde år i söndags, Albin :) Söta dem killarna är tillsammans <3
Nä min lilla kille är väl inte så himla liten egentligen även fast jag ibland gör honom till det när jag går omkring och bär honom hela tiden...Dumt, ja, men det är ju så mysigt!
Ruben tack gud för dig! Allt bra jag har gjort i livet är inget men du är mitt pris för det!
Jag älskar dig!
Grattis på dig 2 års dag!



Ps: Va inte vägglöss...dem hittade inga alls lös..Återkommer på den punkten en annan dag!

Kommentarer
Postat av: Therese

Du får grattulera Ruben från mig och David i efterskott =)

Känner du att du har tid att träffas en dag? Kanske i morgon?

Puss

2010-01-20 @ 10:59:15
URL: http://tinkibell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0