Joel :b

Har ätit frukost och ska nu ut med saga :)
Ska bli en dag med massa städande, både i lägenheten och i huset...
Igår tjafsade jag oh Johan lite. Är ju svårt när det är två personer som träffas, flyttar ihop snabbt och sedan är vana att ha det på olika sätt.
Han är van att vara själv och inte alls ha så mycket saker omkring sig som det blir dels med mina saker som kommer hit sedan med alla Rubens leksaker.
Och jag är van vid vissa saker och gämför nog omedvetet Johan och Andy eftersom jag i princip gick från Andy till Johan...
Men det är ju knappast konstigt att vi får disskutera en massa och anpassa oss efter varndra och tjafsar...
Men plötsligt säger Johan, ta på dig kläderna för jag har bokat bio snart...
Han hade bokat dem i söndags, jätte gulligt! Men jag trodde honom inte förens vi kom dit haha.
Tack så mycket för dig Johan :)
Vi såg iaf Snabba Casch. Den var väl bra men det var mycket saker i filmen som jag tyckte var väldigt jobbigt att titta på. Som den lilla flickan, hundarna, när dem slogs, och att JV var så sjukt självdestruktiv, men mest det som den lilla flickan fick vara med och se var sjukt sjukt jobbigt!
Men Joel Kinnamann är för jävla trevlig att se på alltså :) Även på söndagarna då han är med i Johan Falk filmerna. Gillar mest rollen i Falk filmerna :) Men, han är inte bara jävligt snygg utan också väldigt väldigt duktig!



<3


Kommentarer
Postat av: patricia

Ja kolla i slutet när han är snaggad, då jäklar blev det ögongodis haha^^

2010-01-26 @ 13:18:44
URL: http://slinki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0