Cornelis mys

Idag har börja segt. Har inte alls fått mycket gjort och missat min tid hos psykologen...Kiss! Men hon förstod så fick bokat nästa vecka. Tradigt att jag får lämna Ruben tidigare på dagis för det men vad göra..
Känns som att det blir en tradig dag idag..Jobbig kännsla!

~~~~~~~~~~~~

Igår var en vanlig jobb dag förutom att tjejen som ska jobba där när jag slutar var där. Hon var trevlig så det var lugnt att vara två. Ska bli så skönt att sluta och kanske komma fram till rätt beslut på vad jag ska göra..Har tre val men kan inte bestämma mig, drygt och typiskt mig! Alla tre lockar men på olika sätt...Kan ju inte dra ut på det hur länge som helst heller!

På kvällen blev det bio m familjen och vi kollade på Cornelis filmen. Fick det av min bror i födelsedags present. Filmen var bra, väldigt intressant och så klart bra musik genom hela :)
Visste inte att han aldrig blev svensk medborgare...Lite ny info.

Efter blev det middag på Millenium. Tradig mat, alltid samma. Men mysigt att äta ute och med hela familjen. Hoppas vi gör om detta.

Sedan var det hem och ut med hunden. Sedan krypa ner i kalla sängen brevid min fina man :) Älskar dig!

~~~~~~~~~~~~

Nä dags att röra lite på sig. Ska försöka få tag på smulan idag så jag får höra hans röst, om han nu vill prata med mig förstås :) Saknar dig oerhört min paj!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0