God kväll

Första gången idag som jag lyckats natta Ruben på ca 5 efter att jag har läst så klart:) Så skönt att ha en lång kväll...Men vad gör man med den, jo trycker i sig en massa skit och är supertrött...Tradigt!Men jajja jag fick ju skrivigt här och det var inte igår.

Denna veckan har det varit fullt ös på jobb, mycket som felar. Även om det bara är småsaker blir det mycket...Men ja det är bara bita ihop :) Är skönt att komma hem till mina två underbara killar. Speciellt min lilla paj <3 Det är så undebart att ha honom hemma. Även om han inatt var otroligt ledsen hur länge som helst, nog därför alla är så slagna idag.

Annars har det väl inte hänt så mycket mer. Ska be Johan ta en bild på min gadd på ryggen så alla ni som missat det ska få njuta av den haha. Jag är ju så nöjd med den! Känner nu att jag inte kommer kunna sluta gadda mig, det är så underbart :)

Just nu försöker jag hålla mig vaken genom att kolla på fast&furios tokio drift...men den är skitdålig. Fula bilar och fula killar...En söt tjej dock men inte mycket nytta haha..

Detta kommer jag hem till när det inte regnar haha, lovley !



Min söta lilla kille. I förrgår var vi hemma hos mamma och pappa och då klippte han verkligen hela gräsmattan. Så kul är det inte Ruben!



Föresten när Ruben kom till dagis igår var hans bästa kompis Albin där och kom springande "Vuben Vuben du kom, du är här, jaaa " Shit va underbart! Vilket radarpar dem är på dagis, hoppas det håller i framtiden.

God kväll<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0