Ville säga mycket men men

Sitter och fixar med bilderna från kameran nu. HAr jufrågat om Andy vil göra det men han kommer aldrig till skott så nu gör jag det :)
Kommer inte komma i detta inlägget dock, behöver fixas lite med dem men ikväll ska jag lägga upp dem :) Måste duscha snart så jag hinner se "Hem till gården" innan vi ska handla mat, kolla en soffa på mullers möbler och hämta Ruben. Ska en snabbis in till Jennifer och kidsen innan vi ska till BVC för 18 mån kontrollen.
Sedan ikväll är det föräldramöte på dagis så det ska bli spännande och se vad som sägs där.
Skulle träffat Sara med lilla Älvan och Andy och Gynning men som ni märker var det inte tid över för det idag så det blir på fredag i stället.
Ska pyssla lite i hemmet nu dem dagar jag nte jobbar är det tänkt men vi får väl se hur det blir med det :)
Nä duschen kallar :)
<3


Kommentarer
Postat av: Krullan

Hihi, jag älskar att du är lika besatt av Hem till gården som oss =)



Hoppas allt är bra med er gullungar! Får man se bilder på de nya bopparna snaaaart?

Puss

2009-09-22 @ 15:42:13
URL: http://krullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0