Tattor

Nu har jag precis gett min lilla sjukling sin penecillin, jobbigt!
Men man märker verkligen skillnad från dag till dag, han bir bättre. Tyvärr vaknar han en del på nätterna och är jäätte törstig men det får man ta :)
Idag har jag jobbat och när jag kom hem så handlade jag en massa olika soppor till Andy för han kan inte tugga. Hans tandkött längst in växer över hans tand och detta har sket på bara några dagar så just nu ligger han avslagen på soffan. Han har Verkligen ont och jag tycer verkligen så synd om honom. Han har en förmåga att alltid drabbas  av en massa konstiga sjukligheter. Tur att han har mig och Ruben :*
Sedan kom jag hem och lekte lite med Ruben för att sedam skicka iväg dem för jag behövde plocka där hemma och diska och duscha och det går verkligen inte med Ruben hemma. Men det gick fort när dem gått sedan kom jag efter.
Då gick jag och Ruben 2 kilometern i hög fart och upp och ner från alla backar, mycket bra träning. Får  ju inte göra mer än :( Sedan kom vi till en gård där det finns hästar som vi tittade på och vilken tur vi hade...Där kom två tattor :) Traktor! Oj va glad han blev och jag då med så klart, han älskar verkligen fordon min lilla tuff uffe :) Perfekt om han blir mekaniker för då kan vi mecka med gamla bilar tillsammans :)
Ja sedan har han badat vilket verkligen behövdes, har ju inte gjort det när han legat med feber så skitt var han :) Lilla smutsing <3
Nu ska mormor läsa böcker har Ruben bestämt och mamma har bestämt att om han går iväg för att busa så ska vi nanna, inget mera stoj idag! Brukar ju sova nu...
Jajja natti natti
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0