Piraten min <3

Nu har min griniga pirat och min trötta sambo lämnat mig för ännu en dag i ensamhet :/ Nä det var helt ok igår att vara själv. Städade en massa, titta lite tv, tittade dator och bara var för mig själv och det behövdes. Känns konstigt att kunna göra saker i lugn och ro :)
Men i morgon så går jag nog ner till Njörns och kollar läget lite. Ska ringa dem idag, sortera lite papper, raka benen, köra lite efterlängtad peeling :) , fixa med lite andra papper som måste göras...Men först ska jag faktiskt lägga mig en liten stund till i sängen. Blir nog inte så länge dock för sover jag för mycket så blir jag bara grinig!
Ruben var bara såååå söt i morse:) Han blev som ni kasnke kan gissa pirat idag så vi tog min kajal och ritade lite på varandra och lite överallt faktiskt haha. Men han var på ett dåligt humör för han somnade sent igår och vaknade tidigt idag. Men jag hoppas det blir bättre på dagis. Annars får ajg väl mysa extra med den lilla stackaren när han kommer hem :) Fast pussas ska man inte för det är bara jobbigt haha..
Jag ska lägga upp lite bilder sedan så ni kan se så fin han blev!
Tack jimmy för att du höll mig sällskap igår föresten :) Han kom över en stund och det är alltid kul att snacka lite med sina vänner.
<3


Kommentarer
Postat av: Helené

Ja, jag tycker den är supersnygg! :)



Ha en toppen dag!

2009-09-08 @ 10:26:54
URL: http://missh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0