Fuklingar

Blev inget skrivet igår. Var helt slut! Asså när man jobbar på ett nytt jobb vet man inte riktigt vad man får göra eller inte eller hur dem vil ha det och all info man får suger man ju åt sig som en svamp för man vill ju att det ska bli sktibra varje gång. Och jag är verkligen noga på mitt jobb, jag hatar och göra saker halvdant! Men som sagt igår då jobbade jag mitt ordinarie pass och sedan tog jag stängningen som gick mycket bättre än väntat! Jag tror jag fick gjort allt och kom helt otroligt där ifrån 11 min över vilket är jätte bra! Men dem som jobbat innan mig hade ju hjälpt mig och förberätt en massa så det är jag ju självklart tacksam för!
Just nu sitter jag i soffan hemma hos mor&far med en sovande Uben i knät. Blir lite extra mys när man är dålig men han är helt klart bättre idag även om han inte är helt ok. Han är helt svullen i tandköttet över hela munnen och fullt med blåser har han där också. Hans andedräkt är ju helt otroligt nasty alltså, jag kräktes nästan i morse av den...
Men han är för mysig nu och eftersom han tjatat efter mormor sedan igår eftermiddag och tom tjatat om henne i sömnen så fick vi ju åka hit haha. Föresten sa han morfar i morse så han kommer bli över glad sedan. Både Andy och jag bara skrek "braaaa Ruben, du är sååå duktig". Och man ser på honom så glad han blir när man säger att han är duktig.
Stackars sis är hemma från lumpen för hon är jätte dålig igen!Hon lider!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0