Tröttare

Var verkligen jätte länge sedan jag skrev något vettigt...Men jag har jobbat som en galning och varigt ute i stan och betett mig som en fjortis...Ja det har varigt lite knasiga dagar men nu är jag på bättringsvägen :)
Alla här hemma är friska och inga mer sjukdomar har dykt upp ännu.
Har lite tappar stinget för att skiva känner jag men kasnke är det så för att jag inte haft tiden! MEn denna veckan ska jag än så länge bara jobba på mån, sedan lör och sön. Så jag tänkte hitta på något roligt med Ruben i veckan, vet inte vad än bara :) Vanningen kasnke eller skogen :)
Nä nu har jag inget att komma med men som sagt det kanske blir bättre i veckan, om inte kan ni ju få se lite bilder :) Nu väntar sängen och jag är lite lite tröttare än vanligt :)
<3


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Om ni är helt friska så kan vi kanske leka imorron (tisdag)?? =)

2009-10-12 @ 07:19:53
URL: http://enmindretjockis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0