Stan, stan, stan

Igår var jag i stan Igen....Helt otroligt och jag har handlat Igen...Usch!
JAg var där en snabbis med sis för att fixa lite nyttigt bara. Men vi började dan lite dramatiskt.
Var inne och tog lite frukost på Mormors konditori och Ruben hade jätte kul med att par andra barn där :) Sedan gick jag på toa och när jag kom ut så kommer sis med Ruben gråtandes för då har han kilat iväg som vanligt och hon efter men han hann slå huvudet i ett metall rör så han gjorde ett jack i huvudet så en bit skinn med hår var av...Paniken var ett faktum så fråga mammorna var den närmaste vårdcentralen fanns och sedan dit. Trodde först att det skulle behöva sys men var inte så djupt och därför räte det med tejp. Men min lilla tappra riddare var såååå duktig! Sedan fick vi fixa klart m glasögonen och sedan till Ikea där vi skulle fixa med säng till lillen. Men som vanligt på Ikea hade dem inte det vi skulle ha :/ MEn träffade Johanna och Max och det var ju trevligt :)
Sedan åkte vi hem men jag och sis åkte vidare till Stina för att fika lite med henne och Sara, trevligt...Massa skratt och det behövdes :)

Nu har jag precis duschat för att snart dra in till stan igen. Ska på synundersökning sedan innom Ikea igen för att se om det kommit in det vi ska ha.

Jajja livet bara går på och här är jag det bästa roboten av alla! Hoppas kunna hitta på något kul med Uben sedan :)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0