Städar, a lot!

Nu har jag städ-dag deluxe :) Jag har hittils sedan jag lämnade Ruben på dagis kl 9 damsugat, diskat, städat köket, städat toan inkl fogarna i duschen...Och jag mår så bra av det haha, ja jag vet att jag har problem. Men fasiken va vackert man mår när det är rent :) Och med hjälp av lite Takida och lite Creed så går det kvickt!

Igår åkte jag, Uben och sis till stan bla för att kolla efter nya glasisar till mig och jag har tagit hem två par som jag väljer mellan :) Ska ha valt tills i morgon så det är ganska så brått...Men jag har nog valt..
Vi var också en sväng på Ikea men då hade också Andy slutigt upp. Hittade en säng till smulan men den fanns så klart inte inne så får hämta den i morgon...Måste in då också för att söka ett toppen jobb som sis hittade och fixa klart med glasisarna. Men Ruben hade jätte kul på Ikea, massa leksaker och roligt för barn...Och efterosm det blev så sent blev det korv m bröd till mat haha..
Men jag hade köpt bagels på Mormors bageri i stan, världens bästa fik btw, så vi fick i oss lite på kvällen ändå och Ruben äter ju sin gröt innan han nannar.

Nä nu ska jag fortsätta med städningen och så ska jag göra färdigt mina CV så jag kan lämna dem idag...Kommer bilder i kväll är det tänkt :)

Lyssnar på:
The Hooters- 500 miles
Return- bye bye Jhonny
Takida- Reason to cry
Creed- my sacrifice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0