Lycka, nja Ruben då...

Ucsh vad allt bara är en ända stor röra i mitt huvud just nu! Det är så mycket på gång nu och jag har helt tappat fokus...
Jag brukar vara sten hård med städning och alltid ha det rent och snyggt och nu har det bara inte blivit städat, har liksom varigt mycket nu. Blev nämligen uppsagd på jobbet förra veckan och det är nu en vecka sedan jag skrev...Har väl inte riktigt fattat hella vad anledningen var men vad jag har förstått det på andra så var det inte världens bästa arbetsplats tydligen så...Jag trivdes men tyvärr har dem tydligen dåligt rykte för att vara sådär bra arbetsgivare, men det fick jag först höra efter att jag slutat för dem inte ville säga något när jag började där...Men men då får man väl vara glad att man inte jobbar där då :/
Nä så det har varigt jobbigt pga det och en massa andra saker också men det kommer jag inte ta upp här direkt.
Men Ruben är glad och frisk och busar på som vanligt och han är det viktigaste i världen...Så länge han mår bra!

Men en bra sak har iaf hänt och det är att jag och mor var på Ullared i fredags och jag handlade hur mycket som hälst, kunde verkligen ha handlat mycket mer men känndes sådär när man inte har något jobb liksom :)
Sedan är sis hemma hela veckan så hon har hämtat Ruben på dagis idag så jag har kunnat göra så mycket som möjligt med att söka jobb och fixa med arbetsförmedlingen, super!

Men snart kommer det väl hända något bra, inte för att jag är värd det men...Känns som att det är dags för det nu!

Jajja tråkigt babbel denna gången tyvärr men som sagt Ruben är den underbara unge han alltid är. Barn är definitionen av lycka <3


Kommentarer
Postat av: bagaren

visst är du värd att det ska hända dig något bra, och det tror jag kommer förr eller senare, det är bara att kämpa på så ska du se att du får det sådär bra som du drömmer om. puss

2009-10-26 @ 20:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0