Gott och blandat

Det har hänt lite sedan sist jag skrev men jag har jobbat en massa och så fått lite överaskningar.
På fredagen gjorde vi inget speciellt, var bara hemma hos mamma och pappa. På lördagen så jobbade jag hela dagen och när jag kom hem var bordet dukat, musik på och en hel kväll planerad av Andy. Det har aldrig hänt någon gång under de 7 åren vi varigt ett par så det var väl på tiden :)
Det blev en mysig kväll med riktigt god mat, bra musik och bra film bla. Så tack Andy för det!
På söndagen var det jobb igen hela dagen och jag hade ju saknat Ruben sååå mycket så när han och Andy tittade in så var jag såå glad :) Han sov nämligen hemma hos sin farmor och farfar från lördag till söndag.
Igår jobbade jag och hade stängning....
Idag hade vi tänkt åka till Ikea och handla en ny säng till Uben, en barn säng :) För när jag skulle natta Ruben hemma hos Johan i Cornelias säng härom dagen så verkade det vara bättre att ligga i för att då kan han gå upp själv om han vill det och inte vara instängd för det gillar han verkligen inte. Men, så klart hade inte ett ända av våra två Ikea öppet haha...Det nya öppnar tydligen i morgon...Så typiskt!
Så vi ska i stället kolla på nya glasögon till mig och sedan planera vad jag ska handla på Ullared på fredag :)
Möte ikväll på jobbet annars är det inget speciellt som händer.

Ruben har verkligen blivit så stor nu. Han säger vad han vill och tro mig han vill mycket haha. Nä han är helt underbar den lilla ungen! Skrev ofta i början av min blogg hur himla lycklig jag är över att ha én son underbar son och det är jag lika mycket nu, ibland kan jag fortfarande inte fatta att ajg har haft sådan tur.
Hur jobbigt allt annat än är så har jag alltid honom i mitt liv!

<3 RUBEN DET FINNS INGEN SOM ÄLSKAR DIG SOM JAG GÖR, DU ÄR ALLT JAG NÅGONSIN VELAT HA OCH JAG GÖR ALLT FÖR DIG MIN ÄLSKADE ÄNGEL! <3


     

Så här ville han somna igår :) På golvet. Sedan har vi lite bilder på honom i hans fina mössa som han fått från Andys moster Lotta. Finns en tröja till också. Underbart fin!

   

Dem två sista bilderna är från hur det ser ut här när vi startar våra dagar på morgonen. Tänder lite ljus, men inga lampor myser, tittar tv och äter en god frukost.



Ha en bra dag!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0