Så nu äntligen lite action på denna bloggen igen :)

En vecka och en dag sedan sist jag skrev...Illa...Men det har varigt jobbigt ett tag nu! Ledsen för självförtoendet är som bortblåst helt och hållet, inget jobb nu heller, inga pengar, jobbigt mellan mig och Andy...Ja en massa helt enkelt men nu börjar det lösa sig :)
Ska till ett jobb på måndag som verkar väldigt lovande, ska till läkaren igen den 25/6, långt tid men jag ska dit så det kvittar väl egentligen :) och jag och Andy har pratat och han har väl insett att just i perioder när vi har det riktigt jobbigt så ska man stötta varandra och ta hand m varandra i stället för att undvika varandra och det har varigt bättre nu några dagar...Och om det nu är så att det bara är för några dagar så är det skönt just nu iaf! Behöver lite berg och inte bara dalar. Men ajg ska hålla modet uppe och kämpa, tack och lov för min lilla Uden <3
Har ändå gjort en massa mysigt som idag tex när sis frågade om vi skulle till stranden och gärna det! Det blåste en massa men vi hittade en grop så det var musigt där utan blåst, den känndes mest när Ruben kom och hämtade en för att han skulle till vattnet...Så rolig han är, han stoppade i fingret för att känna på vattnet sedan stoppade han det i munnen haha...Måste smaka på allt!
Vi fikade där sedan gick vi ner till hamnen och kollade på båtarna men framförallt så letade vi upp Ahlmans båt, så väldigt mysig ut och jag ser fram emot att få ta en liten tur någon gång i sommar :)
Sedan ringade faktiskt Stina för att berätta att hon kanske hade hittat ett jobb till mig...Sälja jordgubbar...Jag kan tänka att det är väldigt drygt och kanske inte riktigt det jag hade tänkt jobba med men jag har ju knappast råd att tacka nä till något! Men sån fin vän man har som tänker på en, det är så Stina det!
Jajja i morgon ska vi på simsim för att testa på en annan grupp som Ruben nog ska börja i till hösten efter sommar uppehållet och så ska det komma över lite vänner till mig och äta lite :) Blir nog väldigt trevligt för Ruben ska sova hos mamma :) Såååå skönt det ska bli att kunna koppla av i kroppen och inte känne den lilla droppen panik man gör så fort han vaknar på mornarna haha...Den är alltid där oavsett om man är utvilad eller inte :)

Lite info om Ruben :
Hans nya bästa vän är snorren haha..Pillar på den Alltid!

Säger väldigt mycket oj oj oj på senaste :) Till allt haha.

Han håller nog på att få dem 4 tänder som väntas nu vid 16 mån ålder...Ser vi knappast fram emot!

Han sover nästan alla nätter nu utan att vakna, det gör en lycklig..Inte bara för ens egen skull utan då ve man att han är mätt när han somnar och inte drömmer några mardrömmar! Så nu ska det nog struktureras om lite med mitt och Andys sovschema haha...

Nu kommer jag inte på mer...
Här är iaf lite bilder från den gångna veckan :)

            
                              Vilken snygging!                 Så roligt det var!                  Haha sötnos jag har!        Mormor och min farmor leker m Ruben <3

              
      Han älskar sin borr m       Och visst är mormor         Jag och kusin Ida, det        Ibland är det skönt att behöva
                        tillbehör han fick av            snäll :)                                  bjuder vi på!                         kränga, detta åt jag innan jag somande
       mormor:)                                                                                                                           för någon dag sedan mohaha

           
   Nu sitter han och kollar på sitt favvo program, Night Garden eller Drömmarnas Trädgård. Min mys unge! 

   
Sis och Uden från stranden idag :)



Snygg outfit och snygg min - Jag älskar dig över allt på denna jord min underbara unge!

<3

Kommentarer
Postat av: Emilia

Oj vad stor han har blivit =). Så stor var han inte när ni var i butiken å provade ut kostymen :P Karemlikram Emsan

2009-06-02 @ 14:26:55
URL: http://misscrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0