Stora killen!

Nu börjar hela lilla familjen må bättre så idag var vi alla på sista babysimmet för terminen. Nästa tremin är det ju daxs för minisim för min stora kille! Han har verkligen visat att han börjat bli stor dem här senaste dagarna.
HAn kom och hämtade mig igår tror jag det var och drog in mig i köket där han pekade på bänken och jag var helt oförstående om vad han ville. Efter en liten stund gick ajg in till vardagsrummet igen då han strax därpå kom och hämtade mig och drog med sig en bok på vägen. När vi kom in satte vi oss ner på golvet och han öppnade boken och pekade på en fruktskål i boken och sedan pekade han på bänken igen med väldigt bestämd min :) Så genomtänkt det var och så stolt jag var!
Sedan på simsim så har han börjat gå upp ur vattnet själv när han vill att vi ska gå hem haha..
Och idag åt han själv utan att kasta och svina under alla måltider :) Han sitter och försöker lite med besticken men när det tar för långt tid så skiter han i det och tar med handen och sedan på det med besticken igen :) HAhah han är sååå duktigt!
Nu har Andy stressat mig för vi ska ner på gården och spela fotboll alla tre tillsammans! För nu har jag suttit här ett atg och sökt jobb efter jobb...
Ha en trevlig kväll för som ni ser kommer jag ha det :) ! 



Ibland är livet allt bra!
<3

Kommentarer
Postat av: Caro

hej alex.

hur gammal e ruben nu?

kram

2009-05-25 @ 19:26:17
URL: http://mammatille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0